Zlá problém: na všetok tovar sa prijímajú v druhu, ako ďaleko, ako je to možné, aby farebný vzhľad blízko objektu, zákazník nemôže tolerovať trošičku, prosím, buďte opatrní!Aby sa zabránilo zbytočné plytvanie času a peňazí.
2 veľkosti problém: prosím kupujúci pred zakúpením podrobný pohľad na opis produktu, alebo komunikovať s nami, prosím, na vedomie, že si chcete kúpiť produkt farbu a veľkosť, inak budeme predvolené podľa Názvu Popis dodania.
3 expresné doručenie problém: pretože mesto je odlišné od rýchlosť doručenia, nie je.Najmä v nepriaznivých poveternostných a právne dovolenku, k dispozícii bude oneskorenie oneskorenie jav.Okrem toho, kvalita kuriérska spoločnosť každý siete nie je predavač, uprostred sa môžu objaviť jednotlivých zásuviek predavač zlý postoj alebo poškodenie zásielky, atď., niektorí predajcovia nemôžu predpovedať neočakávané faktory.V skratke, to čo nie je príjemné, prosím, kontaktujte nás, budeme sa aktívne komunikovať s kuriérskou spoločnosťou vyriešiť.
4. Tovar je stratené: zvyčajne strata komodít je, pretože balík je deštrukcia, ak sa zistí, že zásielku páska je výmena poškodených alebo zničených, zlomeniny, vybalenie stopy, prosím, prihláste sa.Ak balík nie je overené potvrdenie, že tovar straty, nedostatok alebo doprava spôsobené nehodami, sme veľmi ťažko nesú zodpovednosť dúfam, že ste pochopili.Ak je zabezpečenia alebo na jej účet visa, prosím, informovať ich v predstihu kontrolovať tovar v balíku.
5. Problém kvality: aby sa od veci pred zásielky, budeme sa snažiť otvoriť opakovane skontrolujte a prísne kontroly, veľkosť a farba je nie sme dodávané nedbanlivosťou spôsobená, ako napríklad potreba vymeniť nákladnej prepravy hradí kupujúci, ak skutočne po obdržaní zistené problémy s kvalitou v rámci prijatých 48 hodín, kontaktujte nás, prosím, poskytovanie relevantných dôkazov obrázky, správne riešenie pre vás, poštovné, predpokladáme.Poznámka: spodná bielizeň a ponožky nie prijať akékoľvek použitie po výmene a vrátiť!Prosím, starostlivo skontrolujte pred použitím!Vzhľadom na rôzne požiadavky každého zákazníka, že je nemožné byť dokonalý v každom zákazníka oči.Niektorí nemajú vplyv na uplatňovanie malé chyby v nádeji, že nemáte moc starať o.
6. Na hodnotenie: budeme sa snažiť všetko úsilie, aby ceny na kvalitu chvályhodný príklad, vytvoriť férové a harmonické nákupný prostredia, upgrade národnej nákupný prostredia a návyky, výhody on-line nakupovanie, musíme milovať spolu udržiavať a svedomia liečbe každého súčet nákup a predaj správanie.Budeme sa snažiť pokračovať 100% chvála, sme veľmi vitajte na našich primerané hodnotenie.Obchod sa z otázku, najprv na dosiahnutie komunikácie, vyriešiť nedorozumenia a konflikty, ktoré možno vyriešiť prostredníctvom konzultácií, je našou nedbanlivosťou a zodpovednosť, sme sa vážne zodpovedný za.Pochopenie a rešpekt je vzájomná!Niektoré padouši a sprisahania kupujúcich, prosím, drž sa tento kus čistej zeme!Kontaktujte nás:
QQ: 937920322 (poznámka zákazník) mobilný telefón: 18967498867 (môže prijímať textové správy), on-line čas: 9 am - 1 am